mandag den 15. juni 2009

Stjernekort og lidt flere atc

På scrapsisters har der været vandhurlumhej i de sidste dag /også i dag... hvor man kunne lave 4 forskellige opgaver.
De fleste opgaver er LO... dem synes jeg ikke jeg kunne samle mig om denne ´gang; men en af opgaverne lød på at man skulle lave et stjerne kort eller et kort med stjerne.
Jeg løste opgaven på denne måde

Tror bestemt ikke det er sidste gang jeg laver sådan et selv om jeg havde lidt bøvl med at få det til at passe ( de 2 stjerner ovenpå hinanden)

Jeg har lavet lidt flere atc kort
Pigerne er malet med mit nye H2O...synes godt nok det er lidt svært... eller også er det fordi at mine vandpensler ikke vil som jeg vil. Den tynde tager farven med op i vandet, og den mellem er for våd hele tiden uden jeg trykker.
Nå men her kommer de (billedkvaliteten er desværre ikke for god)

Billede 6: Nr 1 beholder jeg selv, nr 2 er byttet og nr 3 er byttet, nr 4 er byttet, nr 5 byttet

Billede 7: ALLE ER BYTTET men lign kan laves hvis det ønskes

Billede 8

Billede 9
nr 1, nr 2 og nr 3 er byttet væk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar