onsdag den 17. juni 2009

Sammenhængende atc kort

Jeg har gået og tænkt på om jeg kunne lavet en serie atc kort som passede/hængte sammen. Og da jeg fandt en fin serviet... sprang jeg ud i det. Det blev til en serie på 8. Jeg klippede i servietten, og satte det sammen så det passede og så hver enkelt atc kort havde noget pænt og ikke kun fx bagben :-)
Det var helt sjovt at sidde og pusle med
Det kom til at se sådan ud

Jeg har åbentbart lavet noget godt(synes nu også selv godt om det!!)... for straks jeg havde lagt dem ind til bytning - lagde Rysse beslag på den alle 8 :-) så de er nu byttet væk

1 kommentar:

  1. Hej
    God ide med sammenhængende ATCer.
    Jeg finder bl.a billeder her: http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/
    ellers søger jeg bare vintage på nettet.
    God Sant Hans.

    SvarSlet