lørdag den 13. juni 2009

Nye teposer til samlingen

Forleden blev jeg rigtig godt begavet med tilsendte teposer.
Mette var så flink at sende mig denne stak

det gav 62 nye til min samling ... og flere nye byttere (som jeg stadig mangler at ligge ind på min hjemmeside)
Desuden har Inge været så venlig at sende mig 1 af hver af hendes.... så af hende fik jeg 171 stk , det gav ca 90 nye og ligeså flere byttere
Desuden har jeg byttet med en fra Holland... sjovt at prøve!!
Så nu er jeg oppe på 455 forskellige teposer ... dejligt!!

Desuden har jeg været ved at lave julekort .... til Scrapsisters julekortudfordring og til Kreahulens julekort a-long. Viser lige ét af kortene her som er inspireret stærkt at Hjørdis... synes juletræet er skønt på den måde den er lavet.... så der kommer med sikkerhed flere af de juletræer op til jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar