torsdag den 25. juni 2009

Gevinst og kortudfordring

Kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere... men jeg har endnu engang været heldig og vinde ved lodtrækning ved udfordring ved scrapsisters :-) JUBII. Gevinsten blev sponsoreret af Anette Papir og Stil... og hun sendte denne lækre og store gevinst

En masse skønne ting til julekortene...a lletiders til en elsker-julen-en som mig :-)

Jeg sad i går og lavede nogle bryllupskort til endnu en udfordring på scarpsisters.... eneste krav var at baggrunden skulle være hvid eller sandfarvet.
Her er hvad jeg fik lavet


2 kommentarer:

  1. lige om snart kommer der en how to på yo yo på scrapsisters! så hold øje :)
    og tak for din kommentar på min blog.

    SvarSlet
  2. Først Tillykke med gevinsten :)

    Hold op hvor er det nogle flotte kort du har lavet til udfordringen.

    SvarSlet