onsdag den 3. juni 2009

Kortspilshurlumhej

I pinsen var der kortspilshurlumhej på scrapsisters...... jeg valgte at prøve at deltage, selvom jeg ALDRIG har lavet et layout(LO) før
Man skulle trække 15 kort, som hver enkelt fortalte hvad man skulle gøre/bruge.
Jeg trak:
HJERTER
es- frit valg i tektikker, 3- revet kant/kanter, 6- falske syninger, knægt- krøl noget papir (noget af det som jeg får fortalt skal bruges), konge- dotta riffic eller lav selv prikker omkring noget.
RUDER
2- papir der ikker købt i scrappapir (tegneserie, bog, mm),dame- hjemmelavet stykke papir(baggrundsstempler, glimmer mm)
Uuhh havde ønsket der var lidt mere papir at vælge imellem ... men det gik jo :-)
SPAR
4- lag på lag, 5- min. 3 billeder, 6- et billede skal være i midten
KLØR
es- frit valg af ét stk. pynt, 7- stof eller blonde, 10- brug farver på LO (maling, akvarel el lign), knægt- blomster min. 5 stk
JOKER 1 stk brug i LO sangtitel el. sætningfra sang som Titel

Her er så det LO der kom ud af anstrengelserne. Og jeg er selv blevet godt tilfreds med det - også taget i betragtning at jeg ikke har lavet et LO før. Det var sjovt at være med til og prøve.... og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg prøver at lave et LO.
Jeg havde dog svært ved at vælge billeder (3 stk) som passede sammen - valgmulighederne er temmelig begrænsede. Så hvis jeg skal til at lave LO skal jeg vist også til at tage flere billeder :-)

Jeg har forresten været heldig igen:-) På scrapsisters har jeg været med i udfordringen med at lavet kort kun med karton, mønsterpapir og lim. Jeg lavede 4 kort og ved lodtrækning vandt jeg!!!!! Spændende hvad gevinsten er....
En af kortene jeg lavede ser sådan ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar