mandag den 29. juni 2009

Ny email adr og neutrale kort

Jeg har fået ny email adr.... og har prøvet at rette den her.... men åbentbart ikke godt nok.:-(
Er der nogen der ved om det er muligt at beholde den blog jeg har.... når jeg skifter email???
og er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg ændrer den??? Jubii nu fandt jeg vist selv ud af det.... men synes nu også det var sådan jeg gjorde første gang :-)

Jeg blev forespurgt på neutrale kort .... dem havde jeg ikke får mange af så jeg måtte i gang med at lave flere. Uuhh synes det er lidt svært når der ikke må stå noget på det.... synes der kommer til at mangle et eller andet; men fik da bl.a. lavet disse til min tilfredshed :-)
Beklager blitzen ;-)

De små ruller-pynt på dette kort, er blevet vist på et how2 på scarpsisters


Ingen kommentarer:

Send en kommentar