lørdag den 16. maj 2009

Kort på bestilling

Så nu er datoen kommet så kan jeg vist godt vise hvad jeg brugte en del timer på for et lille stykke tid siden.
Hun ville gerne have jeg brodrede på kortet og kom godt med pynt på.. + criss cross kuvert
det var til sønnens bryllup og barnebarnets barnedåb

Selve broderiet tog ca 3 timer at sy... men det er hyggeligt at sidde med foran TV
:-)

Bryllupskortet kom til at se sådan ud

og criss cross kuverten blev sådan

Det er ikke til at se på billedet.... men den hvide side af criss cross kuverten er af noget specielt lidt gennemsigtig papir med hvide hjerter på... rigtig flot og sødt.
Nu håber jeg jo så at de har en alletiders dag idag... og at kortene også falder i modtagernes smag :-)

1 kommentar:

  1. Hej du TAK for kommentarer på min blog. Du spørger hvad jeg maler mine motiver med. En blanding af Akvarelfarveblyanter med en vandpensel OG Promarker Tuscher som har den lækre egenskab at de flyder helt sammen så man IKKE kan se de streger der er malet. Dem bruger jeg især som hudfarve og måske lidt i håret nogen gange. Hilsen Charlie

    SvarSlet