søndag den 22. marts 2009

En lille fræk en..

Dette billede skulle være nederst, men det kan jeg ikke få den til og jeg kan ikke finde ud af slette den igen


det er hvad han er den "lille" nisse jeg har lavet.


Han er i fuld gang med at trække nissehuen ned over hovedet mens han rækker tunge.


For ikke så længe siden startede jeg ved at folde teposer og derefter lave kort af dem, det er også en meget fængende hobby :-) .... og også en der kræver tålmodighed og fingersnilde (som så meget andet :-)

Men det har jo så grebet om sig lidt mere, for synes jeg så også det kunne være sjovt at samle én af de forskellige teposer....

og det er jeg jo så startet på...og har fået dem sat i system .....

Lige pt rummer min samling knap 160 teposer.... og det er jo egentlig pænt mange.... men i forhold til mange andre samlere er knap 160 jo bestemt ikke mange...... men man skal jo starte et sted.

Jeg har jo ikke så mange forskellige at bytte med endnu... men jeg bytter gerne eller modtager også meget gerne teposer.


Jeg kan da lige vise ét af de teposekort jeg har lavet (se evt på min hjemmeside)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar